Ofte stillede spørgsmål – Goodyear Cashback-kampagnen

  1. Hvem kan deltage i kampagnen?
    Dette tilbud er udformet til forbrugere (dvs. enkeltpersoner, der køber dæk til privat brug, med andre ord ikke til professionelt brug eller som del af virksomheds- eller forretningsaktiviteter), som har købt Goodyear vinterdæk i løbet af kampagneperioden hos en forhandler, der deltager i kampagnen. Se de fuldstændige vilkår for deltagelse i kampagnen her.
  2. Hvilke Goodyear-dæk er med i kampagnen?
    Kampagnen omfatter Goodyear-vinterdæk i dimensionerne 16, 17, 18 tommer eller større til personbiler. På registreringssiden finder du en liste med de dækmodeller, der indgår i kampagnen. Læs mere her. Rabatten afhænger af dækdimensionerne som angivet i tabellen herunder og gælder et sæt dæk (4 stk.)

    Type af dæk

    16 tommer

    17 tommer

    18 tommer eller større

    belønningen DKK pr. 4 dæk

    250 (inklusive moms)

    450 (inklusive moms)

      700 (inklusive moms)

  3. Skal jeg overføre hele kvitteringen?
    Ja, hele kvitteringen skal overføres for at blive godkendt. Købsdato, kontaktoplysninger til forhandleren og oplysninger om de købte dæk (model, dimensioner, antal) skal være tydeligt synlige.
  4. I hvilken periode gælder kampagnen?
    Alle køb i denne kampagne skal foretages igennem deltagende forhandlere inden for den angivne kampagneperiode: 2021.10.01 – 2021.12.15. Kontrollér medvirkende forhandlere i forbindelse med køb her , hvor oplysningerne om disse opdateres løbende.
  5. Hvornår skal registreringen af køb foregå?
    Registreringen af dækkøbet skal foregå inden 7 dage efter købsdatoen på www.kampagne.goodyear.dk
  6. Hvornår får jeg min cashback udbetalt?
    Cashback-udbetalingen sker inden for 30 dage fra den dato, hvor du registrerede dit køb Hvis du ikke har modtaget cashback-udbetalingen inden 30 dage fra den dato, hvor du registrerede dit køb, (og registreringen blev godkendt og alle kampagnevilkår var opfyldt), vil vi bede dig kontakte os på nordic_marketing@goodyear.com.
  7. Jeg har ikke modtaget nogen cashback, hvad skal jeg gøre?
    Hvis du ikke har modtaget cashback-udbetalingen inden 30 dage fra den dato, hvor du registrerede dit køb, vil vi bede dig kontakte os på nordic_marketing@goodyear.com.
  8. Hvis jeg har andre spørgsmål, som ikke er er besvaret her, hvem kan jeg så kontakte?
    Hvis du har spørgsmål, du ikke kan finde svar på her eller i de samlede kampagnevilkår , vil vi bede dig kontakte os ved at udfylde kontaktformularen på kampagnehjemmesiden eller pr. e-mail: nordic_marketing@goodyear.com.

De samlede kampagnevilkår finder du her.